środa, 24 lutego 2016

044 Flash

Dzisiaj coś, co zdecydowanie stoi obok fantastyki, ale znacznie dalej wybiega w przyszłość. Zapraszam Was do obejrzenia koszulki z gatunku science fiction.


Nigdy specjalnie nie interesowałam się komiksami, ani superbohaterami, wolałam od nich magiczne różdżki i smoki. Na szczęście XXI wiek zamienia wszystko na ruchomy obraz, a młodszy brat z chęcią podsuwa filmy do obejrzenia, więc po pewnym czasie i ja miałam bliższą styczność z super mocami. Od tego czasu śledzę poczynania wytwórni filmowych, ale przede wszystkim stałam się wierną fanką seriali z DC Comics.  Zawsze byłam zwolenniczką czytania, a dopiero później oglądania, ale tutaj wyjątek potwierdza regułę i na moje przerzucanie stron z przygodami Flasha dopiero nadejdzie czas.


Super sprinter ze speedforce posiada oczywiście swój super kostium i to właśnie znak Flash'a stał się inspiracją dla mojej koszulki. Oczywiście musiała być czerwona, bo to kolor Barry'ego.

Tym razem nabyłam oryginalnie czerwoną koszulkę, bo przyznam, że czerwień to kolor, która sprawia mi najwięcej trudności podczas farbowania i nigdy nie mogę osiągnąć zadowalającego mnie koloru. Do wykonania motywu użyłam żółtej farby akrylowej do tkanin. 
Rozmiar to M. Fason jest damski, ale zależało mi na tym, żeby była luźna i uzupełniała się ze sportowym lookiem. Może pomyślę kiedyś o flashowych ciuchach w typowo sportowym wydaniu...


Wiem, że większość z Was, którzy to czytają trafiła tutaj za bardziej magicznymi i fantastycznymi motywami, ale może ktoś ma jakieś miłe doświadczenia z superheroes? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz