sobota, 23 listopada 2013

010 Koszulka "The Maruder's Map"

Hej, hej!
W tym miesiącu dość obficie u mnie z zacięciem artystycznym i kiedy mam tylko chwilkę wolnego czasu to zaraz coś robię (a dokładniej to farbuję, maluję). Dlatego kiedy ostatnio ktoś napisał do mnie maila czy mogłabym wykonać koszulkę z Mapą Huncwotów, chociaż początkowo odrzuciłam tą propozycję to w mojej głowie i tak zarysował się pomysł jak ją stworzyć. We wcześniejszych postach możecie obejrzeć koszulkę z Insygniami, która tak bardzo mi się podobała jeżeli chodzi o kwestię udawania pergaminu, że postanowiłam to powtórzyć. Tym razem poszło mi już o wiele szybciej - jednak parę razy już udało mi się zachlapać całą kuchnię barwnikami, więc śmiało mogę powiedzieć, że mam jako takie doświadczenie ;)

Dość szybko przeszło od pomysłów do czynów, bo już następnego dnia udało mi się kupić w second-handzie pasującą do pomysłu koszulkę. W końcu też zaopatrzyłam się w farbę do malowania innego koloru niż czarny, a także mazak do pisania po tkaninach. Bałam się, że moje zdolności manualne mogą nie wystarczyć do machnięcia na koszulce motywu z "The Maruder's Map", ale ostatecznie moim zdaniem wyszło nie najgorzej. Jak myślicie fani Harry'ego Potter'a?


Koszulka z second-handu - marki atmosphere.
Długość całkowita: ok 67 cm
Długość od wcięcia pod pachami w dół: ok 48 cm
Szerokość pod pachami: ok 42 cm



PS: Dodałam inną wersję kolorystyczną koszulki "Expecto Patronum" w poście <tutaj>

PS2: Już 8 obserwatorów! :)

------------------------------
Po prawej stronie pojawiły się dwie pergaminowe karteczki, jedna z moim mailem, a druga odsyłająca na pokazywarkę gdzie możecie zobaczyć aktualne koszulki czekające na sprzedaż.
Podsumowując: jeżeli podobają się Wam moje koszulki to zachęcam do nabywania tych już gotowych, albo pisania o indywidualnych pomysłach, potrzebach na mojego maila ;)



7 komentarzy:

  1. Świetny wzór! Sama go robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narysowałam go wzorując się na tym wymyślonym przez twórców filmu HP ;)

      Usuń
  2. Nie rozumiem jak mogłaś zrobić coś tak ślicznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo!!! Nie mogę pozbierać szczęki z podłogi. Koszulka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulkowy geniusz z Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeejku śliczna jest!!! W ogóle świetne koszulki z HP! *.* TEŻ CHCĘ :D

    OdpowiedzUsuń