poniedziałek, 18 listopada 2013

009 Koszulka Lumos!


 Na początku chciałabym zaznaczyć, że bardzo się cieszę ze wszystkich komentarzy, a zwłaszcza obserwatorów, których jest już aż 7! To oznacza, że ktoś chce na bieżąco oglądać moje twory, a to dla mnie niebywała motywacja ;) 

Dzisiaj chciałam zaprezentować najnowszą koszulkę, jak widać nadal utrzymana w tematyce Harry'ego Potter'a - mam niesamowicie dużo pomysłów bazujących na tym fantastycznym świecie magii, więc pewnie jeszcze trochę się ich naoglądacie :D 


Niestety jakoś aparat nie chciał ze mną współpracować, więc zdjęcia mają mnóstwo dziwnych barw.
 Fakt jest jeden: z przodu pod napisem lumos materiał jest w odcieniu żółtego, a im dalej od zaklęcia tym niebieski przybiera intensywniejszy kolor. 




Szerokość pod pachami: ok 51 cm
Całkowita długość: ok 68 cm


Nie myślcie proszę, że z przodu jest tak bardzo odcinająca się żółta plama! Po prostu domowo zabarwione tkaniny zupełnie inaczej wychodzą kolorystycznie na zdjęciach zwłaszcza kiedy kontrastują ze sobą dwa kolory lub biały materiał jest jedynie lekko farbowany ;)

Najprawdziwsza wersja jest chyba na ostatnim zdjęciu w prawym dolnym roku - żółty jedynie delikatnie się odcina na tle błękitu.




2 komentarze:

  1. Cześć! Jestem tu nowa i dopiero zaczęłam przeglądać Twoje dzieła, ale jestem zachwycona :) Jak wygląda możliwość kupna? Robisz tylko jedną sztukę i kto pierwszy ten lepszy, czy można tak jakby złożyć zamówienie na coś? Z góry dziękuje za odpowiedź, bo choruję na coś z motywem potterowskim, a Twoje rzeczy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście im więcej potterowskich koszulek tym lepiej, więc jeżeli tylko jakaś wpadnie Ci w oko, a nie mam już u siebie oryginału to chętnie wykonuję następną z takim samym motywem. Zawsze każdy T-shirt jest trochę inny, bo ręcznie farbowany i malowany ;)
      Dlatego jak już upatrzysz jakiś wzór to śmiało pisz na maila, wtedy zastanowimy się nad rozmiarem i fasonem koszuli tak żeby była dla Ciebie jak najbardziej odpowiednia :)

      Usuń