sobota, 9 listopada 2013

008 Koszulka Expecto Patronum 2

Hej, hej witam wszystkich! ;)
Dzisiaj koszulka niestety nie mojego pomysłu, ale z motywem, który od razu łapie za serce! Dlatego kiedy jedna z Potteromaniaczek napisała do mnie czy mogłabym dla niej taką koszulkę wykonać postanowiłam przystąpić do pracy ;)
 Początkowo chciałam stworzyć koszulkę jedynie opierając się na tym pomyśle, ale musicie przyznać, że ta prostota motywu jest tak urzekająca, iż nie sposób wiele zmieniać. I tak oto przedstawiam Wam swoją wersję koszulki, której zdjęcie krąży po Internecie i pewnie wielu z Was już ją widziało. Tak między nami, to nie mam nawet pewności, czy pierwowzór naprawdę istnieje, ponieważ na moje oko jest to jedynie sprytnie nałożona grafika, tak jak przy projektach np. bluz (czy wy też widzieliście mnóstwo bluz z motywami HP, które jak się okazuje są jedynie zaprojektowane, ale nigdy nie wykonane?! a szkoda :( ).


Według metki ma rozmiar 8. 
Szerokość pod pachami: 38 cm
Całkowita długość: ok. 71 cm



3 komentarze:

  1. Jest naprawdę śliczna!
    A czy istnieje możliwość kupienia jakiejś koszulki od Ciebie? Bo strasznie mi się spodobała koszulka Expecto Patronum. Ta pierwsza z efektem ombre. :)
    I ile by to kosztowało? :)
    Chętnie bym kupiła! :)

    OdpowiedzUsuń