środa, 30 października 2013

007 Koszulka "Gdzie jest moja SOWA?"

Dziękuję Wam bardzo za komentarze czy e-maile - to miło widzieć, że ktoś ogląda moje twory ;)
A skoro mowa już o różnego rodzaju wiadomościach, to dzisiaj mam do pokazania bardzo tematyczną koszulkę!

Tym razem bez rozpisywania się, bo pora stanowczo niesprzyjająca (a po za tym jest ciemno, zimno, nie mam do picia dobrej herbatki ani czekolady do przegryzania itp. itd. ;D). 
Prezentuję bardzo potterowską koszulkę...w końcu jak wiele już sów zaginęło próbując przedrzeć się przez polski klimat i co trudniejsze polską pocztę aby dostarczyć nam kopertę z biletem do Hogwartu? 
Teraz macie idealną okazję aby wyrazić światu swoją frustrację!


Wymiary:
rozmiar M w rozmiarówce GAP

całkowita długość: 59 cm
długość od rękawa w dół: 42 cm
szerokość (pod pachami): 45 cm

Podstawą była biała koszulka wykonana w second-handzie, następnie farbiona i ręcznie malowana.
Kolor na zdjęciach była niezbyt dokładny, w rzeczywistości jest to jasny rdzawy czerwony.


Jeżeli ktoś chciałby nabyć tą koszulkę to proszę o informacje tutaj lub na maila ;)
aestta@gmil.com


5 komentarzy:

  1. Matko! piekne! Czekam na więcej wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, robisz strasznie fajne rzeczy! Cieszę się, że są na świecie ludzie, którzy lubią podobne klimaty jak ja :) Działaj dalej, jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń