wtorek, 8 października 2013

006 Koszulka Expecto Patronum

Cześć wszystkim (ktokolwiek, gdziekolwiek to czyta) :)

Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem pokazania mojego bardzo Potterowskiego wytworu. 

To koszulka, która niewątpliwie podoba mi się najbardziej spośród wszystkich przez zemnie zrobionych...
pomysł na nią zrodził mi się w głowie od tak. Co prawda według mojego pomysłu miała być znacznie ciemniejsza, gdzie kremowy motyw mógłby rozjaśniać ją jak patronus Harrego. Jednak, kiedy udało mi się się już osiągnąć bardzo ładne ombre, wprost nie miałam serca, żeby próbować je poprawiać. 
Wierzcie mi, że w małej kuchni z jeszcze mniejszym garnkiem i plamami po farbie dosłownie wszędzie, nie tak łatwo osiągnąć zadowalająco estetyczny wynik.


Koszulkę miałam już parę razy na sobie, a motyw nadal dzielnie się trzyma. 

Dla zainteresowanych:
całkowita długość: 66 cm
długość od rękawa w dół: 48 cm
szerokość: ok. 51 cm



EDIT: Stworzyłam ostatnio koszulkę z takim samym motywem, ale inny fason i kolor ombre.


EDIT 2: Przedstawiam także męską wersję 



UWAGA! Jeżeli ktoś jest zainteresowany jakaś koszulką to może śmiało pisać na alohomor.art@gmail.com ;)


7 komentarzy:

  1. Koszulka jest śliczna, cudowna ;D już na kwejku zapałałam do niej miłością. Musiałaś się namęczyć, żeby ją zrobić. Gdybyś kiedyś chciała ruszyć z masową produkcją, od razu biorę dziesięć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, rany, rany *.* Ta koszulka to po prostu cudeńko! Wiele bym za taką dała. Trafiłam tu przypadkiem i nie żałuję. Liczę na więcej postów.
    PS: A może pokazałabyś kiedyś cały tok tworzenia koszulki? Chętnie bym sobie coś podobnego sprawiła :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszulka! Chciałbym taką, przyjmujesz zamówienia? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa ;)
      Myślę, że skoro koszulka tak się podoba, to chętnie ruszę z większą produkcją. Także jeżeli chcielibyście jakąś oryginalną potterowską (i nie tylko) koszulkę to piszcie aestta@gmail.com :)

      Usuń
  4. Cudo! ♥ Ile za nią chcesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! A najbardziej ta zielona ombre :D
    Chętnie bym ją zakupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem wprost zachwycona. Przypadkiem trafiłam na twojego bloga, ale jestem oczarowana twoim talentem. Cieszę się, że cię znalazłam! Jestem chętna do zakupu kilku koszulek :)
    Chciałabym cię bliżej znać, bo jesteś cudowna ! ;) Twój talent mówi sam za siebie.
    Pozdrawiam, Dramione True Love <3

    OdpowiedzUsuń