sobota, 13 lutego 2016

043 Amortentia

Na stronie: http://pl.harrypotter.wikia.com/ możemy przeczytać, że:
"Walentynki lub Dzień świętego Walentego (ang. Valentine's Day) — obchodzone czternastego lutego święto zakochanych popularne zarówno wśród czarodziejów, jak i mugoli. Walentynki nazywane są także Dniem zakochanych oraz Dniem Świętego Walentego, od którego imienia wzięła się nazwa święta."

Nie jestem fanką Lockharta, ani tym bardziej śpiewających walentynek w postaci gnomów, którą Ginny zafundowała Harryemu, ale wydaje mi się, że to idealna pora na "eliksirową koszulkę". Inspirowaną oczywiście napojem miłosnym skoro zdecydowałam się już na tematyczny wpis ;) W czarodziejskim świecie Amortentia (albo też amortencja w wersji polskiej) to najsilniejszy na świecie eliksir miłosny powoduje silne zadłużenie, albo wręcz obsesję. Jej zapach każdy odczuwa inaczej, w zależności od tego, co go najbardziej pociąga.



Nazwa eliksiru tak mi się spodobała, że koniecznie zachciałam umieścić ją na koszulce. Oczywiście zadbałam też o miłosny motyw i błyskawicę ;)



Koszulka z second handu. Ręcznie farbowana farbami do tkanin, głównie kolorem magenta. Ma delikatny efekt ombree (na górze jest jaśniejsza, gdyby ktoś nie zauważył ^^). Również ręcznie malowana farbami również do tkanin, żeby moty długo pozostał w dobrej jakości.


Wymiary:
długość: ok. 55 cm
szerokość: ok, 42 cm

Jest krótka i bardzo fajnie się dopasowuje. Będzie idealna na lato, chociaż nie zapominam, że za oknem śnieg z deszczem, Zapewniam, że ze swetrami też super się komponuje i ładnie ożywia stylizację :D Czy ktoś chciałby ją przygarnąć? 
Proszę pisać na maila: alohomor.art@gmail.com



A jak tam wasze plany na walentynki? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz