poniedziałek, 25 stycznia 2016

042 Keep calm because Weasley is our king

Wzrost zainteresowania hasłem KEEP CALM, miał już jakiś czas temu. Internety już dawno zdążyły  żyć wieloma nowymi trendami do naśladowania. Mimo to co jakiś czas można wychwycić nowe, urzekające kombinacje. Mi osobiście nie dawały spokoju hasła związane z Harrym Potterem i chyba nie znalazłabym wytchnienia gdybym nie umieściła któregoś na bluzce. 
Ostatecznie moje serce podbiło "Weasley is our king", bo dodatkowo dało mi możliwość stworzenia ognistego ombre w sam raz dla gorliwego Gryfona, 


Koszulka farbowana i malowana ręcznie farbami do tkanin. 
Modyfikowany krój i ponownie obszywany dekolt.

Wymiary:
długość: 59 cm
szerokość: 44 cm 



Dodam tylko, że koszulka idealnie ożywi każdą czarodziejską stylizację i nie nadaje się do założenia jedynie na mecz Quidditcha. Ostatecznie mi nie jest do twarzy w tak ognistych, czerwonych barwach, więc jeżeli ktoś chciałby ją nabyć to śmiało proszę pisać na maila: alohomor.art@gmail.com 
Nie krępujcie się także z pisaniem i pytaniem o inne rzeczy, które chętnie chcielibyście mieć u siebie. Ten blog to katalog moich dzieł, ale także sposób na rozprzestrzenianie magicznej garderoby w świecie, więc jeżeli nie masz jeszcze koszulki/innej części ubraniowej oznajmiającej światu co Ci w duszy gra to nie zwlekaj i pisz!

 (W porozumieniu ze mną masz możliwość zdobycia niepowtarzalnego egzemplarza ponieważ wszystko tworzę ręcznie.)

3 komentarze:

  1. Świetna koszulka :3
    A czy paru porad też mogłabyś udzielić jeśli chodzi o tworzenie własnych ciuchów itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy będę wiedziała jak się za to zabrać, ale obiecuję, że spróbuję ;) Czego chciałabyś się dowiedzieć? Może nakieruje mnie to na źródło innych porad.

      Usuń