niedziela, 10 stycznia 2016

041 Zimowy plecak worek

Kalendarzowa zima wciąż trwa, dlatego w moich pomysłach królują swetry. Szczególnie polubiłam wszelkiego rodzaju plecionki i już od jakiegoś czasu wzdycham do tych plecionych warkoczy w formie narzut i poduszek. Początkowo chciałam wykorzystać tą fakturę na torebkę, jednak zaraz potem zaczęła się moja fascynacja plecakami workami. Musiałam jakiś uszyć. 
I tak powstała jego zimowa odsłona w moim wykonaniu.


Plecak worek został uszyty z bawełny (górna część), tkaniny swetrowej tzw. plecionki (nie mam pojęcia jaki ma skład), skóry (u podstawy, dla dodania smaku i wzmocnienia), oraz podszewki (od wewnętrznej strony). 
Użyłam też bawełnianego sznurka, żeby stworzyć regulowane ramiączka. Nauczyłam się też nabijać kółka kaletnicze, żeby sznurek miał porządne zamocowanie,a całość była porządna i schludnie wyglądała.
Jaka jest zaleta szycia na własną rękę poza możliwością zaprojektowania czegoś od A do Z? 
Pewność użytych materiałów, mój plecak tak szybko się nie zedrze, co najwyżej lekko może się przybrudzić jego śnieżna biel ^^





Wymiary:
długość plecaka: 45 cm
szerokość: 37 cm
Mieści się A4 i cała masa innych rzeczy. 



PS: Dziękuję za Wasze komentarze. Jest mi bardzo miło, że oglądacie moje prace :)

2 komentarze:

  1. Cudo (jak zawsze) *.* Naprawdę podziwiam jak to wszystko robisz, ostatnio robiłam dla koleżanki wisiorek i chyba nie nadaję się tak do tych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem każdy, kto ma choćby pomysł powinien próbować coś stworzyć. To niesamowicie uszczęśliwia :)

      Usuń