niedziela, 25 stycznia 2015

033 Latarniane pustkowie

 Długo szukałam motywu, który nawiązywałby do "Opowieści z Narnii".
Chociaż mają one aż 7 części i mnóstwo historii, to wcale nie było takie proste, aby wybrać coś co mogłoby się znaleźć pod szkiełkiem. 
W końcu padło na Łucję i jej pierwszą wizytę na Latarnianym Pustkowiu.

Pokonując pewne trudności - drukarka nie chciała ze mną współpracować, udało mi się osiągnąć efekt lekkiego zmrożenia motywu łącząc latarnię, szkiełko i bazę. Aby skomponować całość, do wisiorka dołączyłam listki i podwójny łańcuszek. 

Całkowita długość: 40 cm
Długość wisiorka: 3,5 cm








2 komentarze:

  1. Jaki śliczny! *O*
    Mam pytanie: Skąd bierzesz te wszystkie łańcuszki, listki, to w co wkładasz obrazki, szkiełka...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre elementy udaje mi się upolować w stacjonarnych sklepach z elementami do tworzenia biżuterii, ale znaczną większość nabywam dzięki internetowym witrynom sprzedającym pół-fabrykanty ;)

      Usuń