poniedziałek, 30 marca 2015

038 Quidditch team

Smocze kapcie nie spotkały się ze zbyt wielkim entuzjazmem. Mam nadzieję, że jest to spowodowane jedynie zmniejszeniem ilość aktywnych uczestników, a nie wszystkich zainteresowanych moją kreatywną twórczością. 

Tym razem powrót do źródeł i kolejna potterowska koszulka! 
Ten model już od bardzo dawna czekał pod ręką, aż w końcu motyw przybierze jakąś realną postać. Wahałam się między quidditch team, a godłem Hogwartu, jednak w moim odczuciu sportowy krój idealnie spasował się ze sportowym obliczem Harry'ego Potter'a. 

Koszulka z secondhandu, rozmiar L. Motyw najpierw rysowany specjalnym mazakiem do tkanin, a następnie poprawiany czarną farbą akrylową. Sam wzór inspirowany grafikami z Internetów. 




8 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentuje, tylko miotły wyglądają jak czułki i przez to znicz sprawia wrażenie motylka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Ale w sumie znicz kojarzy mi się z takim małym, motylkiem <3 No może prędzej kolibrem, ale co tam. Myślisz, że następnym razem szerzej rozstawić miotły i dać niżej skrzydełka?

      Usuń
    2. Albo tak, albo spróbować zmniejszyć znicz, żeby był drobniejszy, a miotły zostawić bez zmian. Rozrysuj sobie na próbę, sprawdź co będzie lepiej wyglądać ;)

      Usuń
    3. Już raz rozrysowałam, a potem przeniosłam to na koszulkę :P

      Usuń
  2. Fajna bluzka. Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Zapraszam do mnie: http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście przypomina motylka, ale chyba nawet fajniej dzięki temu wygląda!
    Bluzka naprawdę świetna, nosiłabym :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje rzeczy są niesamowite! Mam takie pytanko, ile masz lat, tak około? Gdybym wygrała najchętniej kupilabym wszystkoooo! Naprawdę podziwiam cię! Sorry że tak dużo wykrzyknikow, ale nie mogę pozbierać szczęki z podłogi. Jaszcze wpadł mi do głowy taki pomysł, że mogłabyś zrobić jakąś koszulkę z cytatem z HP. Nie obiecuję że kupię ale się przymierzam. ; )
    Pozdrowionka i rob dalej ro co robisz bo masz talent i wychodzi tb to super.

    OdpowiedzUsuń