poniedziałek, 9 lutego 2015

035 Naszyjnik boho

Zauważyłam, że naszyjniki cieszą się znacznie mniejszą popularnością na blogu. Mimo to, kiedy wpadnie mi do głowy jakiś "naszyjnikowy" pomysł to, z nie mniejszą pasją, staram się go zrealizować.

Prezentowany egzemplarz jest bardzo naturalny - składa się z rzemyka, farbowanej skóry i nici, których użyłam do stworzenia motywu. Zależało mi na frędzlach, ciemno czerwonym kolorze, przewijających się gdzieś w tle trójkątach, i przede wszystkim, utrzymania całości w lekkim boho stylu.

Długość rzemienia w przybliżeniu: 40 cm.






PS: Dziękuję za komentarza pod poprzednim postem - miło wiedzieć, że ktoś tu jest ;) Miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Coraz bardziej lubię styl boho :)
    Naszyjnik bardzo fajnie ci wyszedł. Z ciekawości spytam, czy tworzysz to wszystko dla siebie, czy może sprzedajesz? Sama chciałam spróbować zacząć robić takie różne cudeńka, ale jakoś brak mi motywacji.

    Przy okazji, gdybyś miała kiedyś chęci, to zapraszam: http://harry-czary-mary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń