poniedziałek, 17 listopada 2014

027 Divergent - kruki Niezgodnej

 Wydające się tak teraz odległe wakacje były dla mnie czasem nadrabiania książek, które cieszą się popularnością w młodzieżowym świecie. Dlatego tamte letnie popołudnia i gorące noce (a właściwie to jedną, bo książkę "pochłonęłam" dość szybko) spędziłam na śledzeniu losów Niezgodnej. 
Tris żyje w świecie rządzonym przez frakcje narzucające ludziom styl i sposób bycia, a więc mówienia, zachowania, postępowania i myślenia. Nie należy ona jednak do ludzi podatnych na manipulację i kiedy ma taką możliwość rezygnuje z szarego altruizmu, by zakosztować przygody wraz z Nieustraszonymi. Zostawia jednak za sobą rodzinę, trójkę ważnych dla niej ludzi, dlatego aby ich upamiętnić postanawia wytatuować sobie trzy ptaki, po jednym dla każdego z członów. 



Motyw, malowany czarnymi farbami akrylowymi, zaczerpnęłam z filmowej charakteryzacji Tris.
Koszulka farbowana w bardzo lekkie ombree, krój przerobiony z szerokiego T-shirtu.


Przybliżony rozmiar: M
Długość: ok 69 cm

Szerokość: ok 42 cm
Szerokość wraz z rękawami: ok 69 cm



Koszulka czeka na Niezgodną, która odważy się ją założyć.


3 komentarze:

  1. Bardzo fajna koszulka :)
    Czy kiedy malujesz farbami akrylowymi (używasz najzwyklejszych akryli?) po praniu się nie zmyje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam farb akrylowych przeznaczonych do malowania po tkaninach, jeszcze nie zdarzyło mi się aby motyw się sprał ;)

      Usuń